Tuesday, November 20, 2012

Vika

Ostin lauantaina itselleni Ikeasta uuden työpöydän ja sunnuntaina kävimme kasaamassa sen mun uuteen huoneeseeni. Siellä se nyt mua odottelee tai saattaa olla, että mä odotan sitä vielä vähän enemmän :) Mä oon niin innoissani, se joka väittää, että materia ei tee onnelliseksi, ei ole ostanut koskaan uutta pöytää :D!



Ostin samalla myös tuollaisen keinonahkaisen kirjoitusalustan siihen päälle, koska päällinen on lasia ja sit se olis ihan hirveen näkönen kun siihen nojailen ja suojan voi halutessaan ottaa pois jos ei tee siinä mitään. Hauskaa tuossa pöydässä oli se, että lasilevyn alle voi laittaa kaikkee kivaa näytille vähän kuin vitriiniin.

Tuolia en vielä ostanut koska mulla on mm. noita mummolasta löytyneitä vanhoja tuoleja 4 kpl. Yksi potentiaalinen yksilö jäi Ikeaan, mutta kunhan ensin käsittelen nuo tuolit uudelleen niin tiedän tarvitsenko edes uutta.
  
Mitäs tykkäätte? 
 

<3 Nassa

4 comments: