Sunday, November 18, 2012

Quick visit to Brooklyn

Helsinki part II eli shoppailua ja rentoa oleskelua. Sääkin suosi meidän shoppailupäivää ja saatiin nauttia myös auringosta. Herättiin aikaisin aamupalalle, tosin vasta muutaman torkutuksen jälkeen. (Mä en oikeesti kestä enää sitä Mauno-matoa joka on Terhin puhelimen herätysääni). 
 Kaupoilla oltiin heti kun ovet aukesivat, jopa vähän ennen ja ehdittiin käydä myös aamukävelyllä katselemassa vähän "nähtävyyksiä". Sulauduttiin hyvin Venäläisten turistien sekaan ;D




Sitten alkoikin jo nälättää joten suunnattiin minun ennakkoon valitsemaan ihanaan pikku kahvilaan Fredrikinkadulle. Brooklyn Cafe jota pitävät Brooklynilaiset siskokset Sharron ja Brenda. Aivan ihanan tunnelmallinen paikka ja mieletön palvelu. Suosittelen todella jos etsit jotain vähän erilaista kahvittelupaikkaa.
 

Mun Lohibagel oli aivan taivaallinen ja olihan mun ihan pakko maistaa myös tuota kuuluisaa brownieta vaikka en suklaakakkujen suurin ystävä olekaan. Oli kyllä hyvää, kaikkea en siltikään jaksanut syödä ja oli ihan pakko jättää palanen.
 





 Löydettiin myös suloinen herkkunökkös-kauppa/kahvila josta oli pakko ostaa macaron-leivoksia.
 


Ennen kotimatkaa käytiin vielä syömässä Namu Food&Lounge:ssa. Paikka oli kivasti sisustettu ja ruokakin oli oikein hyvää.
 

 
  
Terhikin oli tyytyväinen kun sai vihdoin ruokaa, alkoi jo puuduttaa pitkä päivä kaupungilla :)
 



 Mahtava reissu taas kerran mahtavassa seurassa. 
Tää on hyvä perinne <3

Nyt mä juon "talven" ensimmäiset glögit ja syön ekat itsetehdyt joulutortut! Hyvää alkavaa viikkoa :)

 
<3 Nassa 

 

 

No comments:

Post a Comment