Wednesday, November 28, 2012

Vink, vink !!!

Pari viime päivää olen vaan shoppaillut ja shoppaillut... eikä loppua näy... tosin olen ostanut paljon myös tarpeellista uuteen kotiin kuten esim. kuramattoja, kiuaskiviä,lumikolaa ym ym.. muuta tylsää, mutta välttämätöntä.
 Olen mä siinä sivussa tehnyt myös kivojakin edullisia löytöjä. 
Kuten esimerkiksi tämä nätti musta rusettisormus Glitteristä mun rikkoontuneen Biancon sormuksen tilalle. Voi itku, mä niin tykkäsin tosta sormuksesta. 


Mut, se mistä mä oikeestaan tulin teille vinkkaan, oli tämä koruteline jonka bongasin myöskin Glitteristä ja (nyt pitäkää kiinni penkeistänne) se maksoi vain 8,90 e !!!


Olen etsinyt tuollaista suhteellisen simppeliä isompaa (tuo on noin.40cm korkea) korutelinettä jo jonkin aikaa ja aina kun sellainen on tullut vastaan niin hintaa on ollu ainakin tuplaten ellei enemmän joten toi todellakin oli mieluinen löytö. Eikä siinä vielä kaikki, eilen ostaessani ton sormuksen ja muutamat korvikset sain mukaani kassalta -25% kupongin jonka voin käyttää seuraavaan ostokseen ja tänään kun kävelin kaupan ohi näin nuo juuri saapuneet korutelineet.
 Joten 1+1= käytin setelini siihen. Eli lopulliseksi hinnaksi tuli vain reilu 6 euroa :D Mahtavaa.
 Tuota telinettä oli kahta eri väriä ja oli siellä muitakin malleja.
Eli lyhyemmin jos etsit edullista korutelinettä, ei muuta kun Glitteriin mars ;)
 Kuvassa näkyy myös Kodin 1:ltä ostamani koristepullo (kierrätyslasista) johon käytin -30% alekupongin.

Hahah, apua! Musta on tullut alekuponki- muija ;D
Tiiättekö sellanen joka leikkelee kaikki kupongit lehdestä ja kiertää kaikki ilmaiset kahvitarjoilut :D
  
<3 Nassa   

No comments:

Post a Comment